Anggota Gratis
Bahasa :
Baja Organik l Composter l Mesin Process Organik -www.kencanaonline.comBaja Organik l Composter l Mesin Process Organik -www.kencanaonline.com
http://indotrade.com/kms-bhd/
Informasi Kontak
Nama:

Tn. Mohamed Saiful [Pemasaran]

E-mail:
Situs Web:

Pesan Instan:

Y!: brand_mngr 
Nomor Telpon:

Nomor telpon Tn. Mohamed Saiful di Selayang Selangor Malaysia

Nomor Ponsel:

Nomor ponsel Tn. Mohamed Saiful di Selayang Selangor Malaysia

Nomor Faks:

Nomor faks Tn. Mohamed Saiful di Selayang Selangor Malaysia

Alamat:

No 25 Jalan 3 A /2 B, Taman Desa Bakti, Batu Caves
Selayang Selangor Malaysia 68100, Selangor
Malaysia

Indonesia Head Office: Jl Pungkur 115 B Bandung 40251, Ph + 62-81572527115-811208648
Rata-rata Tinjauan Pemakai
Tidak ada ulasan untuk perusahaan ini Menulis tinjauan

Jual

Bio Electric Installation BD 5000L[29 Jul. 2011, 21:57:49]
HargaRp.41.950.000,- ( Factory Bandung)
Jumlah Pesanan:
Cara PembayaranTransfer Bank (T/T)
JumlahPer 1 unit
Kemas & PengirimanWood Pallet
Negara AsalIndonesia
Penggunaan alat-alat dan teknologi dalam projek biogas setakat ini telah mengukuhkan persepsi seolah-olah biogas hanya bertujuan untuk memproses najis lembu di ladang-ladang kecil-kecilan. Malah, teknologi yang sebenar biogas adalah menggantikan bahan bakar LPG dan sumber-sumber bahan api fosil yang lain.

Salah satu usaha untuk menyediakan tenaga alternatif, generasi biogas perlu dibina dengan pemasangan yang BioElektrik BD 5000L. Pemasangan Bio Elektrik 5000 L dilaksanakan oleh individu, koperasi dan syarikat pengurusan kawasan komersil ( pasaran sayur-sayuran, pasar borong, pusat membeli-belah, hotel, restoran, blok kediaman, pangsapuri, ladang, penanam, PKS yang mengeluarkan sisa makanan dan lain-lain kawasan komersial) atau pengurus kawasan-sosial ( hospital, sekolah, pihak berkuasa yang menguruskan sungai-sungai dan tasik, atau pihak lain yang mempunyai sisa dalam proses pengeluaran mereka atau masalah dengan sisa, serta, masalah dalam pengurusan sisa.

Pemasangan Bio Elektronik 5000L terdiri daripada satu unit daripada 5000 L pencerna ( digester) , biogas unit penulenan ( metana penulen) MP 12 135 ( PVC) , keupayaan gas pemegang ( gas holder) 5 m3, unit BG 2500 penjana w ( biogas penjana kuasa 2500 watt) , activators metana bakteria GP-7 untuk 1 bulan dan pemasangan peralatan dapur dan unit penjana.

Pemasangan Elektrik Bio BD 5000L membolehkan untuk memproses biomas sisa atau sisa organik untuk pertama kalinya 5 m3 ( bersamaan berat badan sebanyak 1.5 tan) dan keesokan harinya, 1 m3 atau 0.3 tan / hari) . Pelbagai jenis sisa atau biojisim adalah baik untuk penjanaan tenaga, terutamanya bahan yang mengandungi selulosa yang tinggi, yang termasuk dapur sisa domestik ( jenis organik) , najis tahi lembu, najis / tangki septik, rumpai taman dan rumpai seperti enceng gondok, buah-buahan sisa proses pengeluaran jus, dan makanan yang pelbagai serta sisa daripada tumbuhan dan ternakan lain.

Setiap hari, Memasang BD 5000 L menghasilkan biogas pada kesucian> metana 80% ( CH4) sebanyak 9 m 3, yang mempunyai api yang tinggi dan kalori sebagai bahan untuk dapur memasak adalah setara dengan 4, 14 kg LPG atau gas bahan api boleh menghidupkan unit 1000 penjana watt sebanyak 10.8 KWH ( kilo watt jam) .

Di samping itu hasil daripada jualan gas bahan api atau tenaga elektrik di atas, pemasangan BD 5000L menghasilkan lumpur ( buburan) dengan kualiti baja cecair organik sebanyak 1 m 3 / hari. enapcemar ini boleh dipertingkatkan dengan menambah kepadanya bakteria pelbagai ( Pengikatan N2, pelarut fosfat dan KCL) atau bahan berkembang, begitu juga nilai tambah ( nilai ditambah) sebagai baja biologi atau baja organik sampah dan matlamat pengurusan sisa, 5000L BD pemasangan akan mempunyai kos opporunity kos pelupusan sisa yang sebelum ini menghadapi sisa tapak pelupusan.
Anda mendapat [3] permintaan baru. Ke Menu Anggota
Depan - Penawaran Dagang - Daftar Produk - Daftar Permintaan - Daftar Kerjasama - Daftar Perusahaan
© 2024 Indotrade.com. Hak Cipta Dilindungi Undang-undang.